25 Kasım 2011 Cuma

UÇAK KURABİYE

3 yorum:

dilek hanımın mutfağı dedi ki...

bayıldım ne şeker şeyler olmuş bunlar ellerine sağlık selamlar cumanız mübarek olsun

birdutmasali dedi ki...

özlem merhaba..
bakarken gülümsedim..
şu an dedim hemen binip uçmalıyım, okadar gidesim geldi :)))

harikasın..

Ayseden dedi ki...

çok şekerler...

25 Kasım 2011 Cuma

UÇAK KURABİYE

Gönderen Özlem Avcı-mutfaktayimm zaman: 01:06

3 yorum on "UÇAK KURABİYE"

dilek hanımın mutfağı on 25 Kasım 2011 04:53 dedi ki...

bayıldım ne şeker şeyler olmuş bunlar ellerine sağlık selamlar cumanız mübarek olsun

birdutmasali on 25 Kasım 2011 13:27 dedi ki...

özlem merhaba..
bakarken gülümsedim..
şu an dedim hemen binip uçmalıyım, okadar gidesim geldi :)))

harikasın..

Ayseden on 26 Kasım 2011 23:11 dedi ki...

çok şekerler...